A

Monday, April 19, 2010

උදාර මිනිසකුගේ ආදර්ශය......

අලුත් අවුරුද්දත් ගෙවිගොස් අවසානය. දැන් තියෙන්නේ අලුත් අවුරුද්දේ අලුත් විදියට වැඩ පටන් ගැනිමය. මට මේ ලිපිය ලියන්න හිතුනේ අලුත් අවුරුද්දේ ගෙදරම හිටිය නිසා ටිකක් වැඩිපුර ටි.වි බලන්න පුලුවන් උනා. මෙතනදි මම දැකපු හොදම දෙය තමයි අපේ රටේ ප්‍රධාන පුරවැසියා වන ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා අවුරුදු චාරිත්‍ර ඉ‍ටුකරපු ආකාරය ප්‍රසංසනියයි. මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා පහුගිය අවුරුදු කිපයේම මේ චාරිත්‍ර ඉ‍ටුකලේය. වෙනදා නම් මට මතක හැටියට රාජ්‍ය නායකයකු අවුරුදු චාරිත්‍ර ඉ‍ටු කරනවා මම දු‍ටුවේ ප්‍රේමදාස මහතා පමනක් බව මාගේ වැටහිමයි. අනිකුත් රාජ්‍ය නායකයින් අවුරුදු කාලයට සැපපහසු රට සවාරි ගොස් බොරුවට අවුරුදු පනිවිඩයක් පමනක් නිකුත් කරයි. එහෙත් ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා අවුරුදු කාලය තුල ජනතාවත් සමග ගැවෙසෙමින් නියම ශ්‍රි ලංකිකයකු වශයෙන් අලුත් අවුරුදු චාරිත්‍ර පසුගිය වර්ෂ කිපය ම ඉ‍ටුකලේය. මෙය අගය කලයුතු කටයුත්තකි. අපට අවැසි අපේකම හදුනන නායකයකු හිදිම ගැන එක අතකින් අපට සතු‍ටු වියහැක. මේ උදාර මිනිසාගේ තවත් සත් කර්ය්‍යක් ලෙස මා දකිනුයේ සැම පොහොය දිනකම අරලියගහ මැදුරේ පැවැත්වෙන ධර්ම දේශනාවයි. මට මතක විදියට පසුගිය අවුරුදු කිපයේ සැම දිනකම පාහේ මෙම ධර්ම දේශනාව පැවැත්වන ලදි. ඒ සැම දිනයකම පාහේ ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා එම ධර්ම දේශනාවට සහබාගි වු බව මාගේ මතකයයි. ( මට හිතෙන විදියට මෙම නායකයා පොහොය දා කිසිම දවසක විදේශ සංචාරයකට සහභාගි වි නොමැති බව මගේ මතකයයි.) ඉතින් මෙහෙවු ගුණගරුක රාජ්‍ය නායකයකු අපට ලැබිමත් එය අපගේ වාසනාවකි.... ජනපති තුමනි.. ඕබ වටා සිටින බොරු වන්දිබට්ටන්ටත් ඔබගේ ඔය චරිත ලක්ෂණ ආදර්ශයට ගනිනම්..... මේ රට වාසනාවන්ත රටක් වනු නෝනුමානයි..

.

0 comments:


Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Lincah.Com - Nissan Cars